Niech Was zobaczą! Specjalna oferta Magazynu Winiarskiego

Z winiarskim pozdrowieniem „niech się darzy” nowo wybrany zarząd spółki Enopress, wydawca kwartalnika Magazyn Winiarski, życzy koleżankom i kolegom po fachu szybkiego powrotu do normalności.

Mocno zmotywowani i pełni energii, rozpoczynamy nowy rozdział w promocji polskiego winiarstwa tworząc i udostępniając Wam narzędzia dzięki, którym będziecie mogli promować własną winnicę, winiarnię i wina, a my zrobimy co w naszej mocy żeby usłyszał o Was świat!

Mamy Wam sporo ciekawych rozwiązań do zaoferowania, zapraszamy do zapoznania się z nimi.

Oferta dla winiarzy

  1. Wasza wizytówka na portalach www.magazynwiniarski.pl, www.ikc.pl (Ilustrowany Kurier Codzienny – zakładka poświęcona branży) i www.wszystkoowinie.pl oraz w nowo powstającym portalu dedykowanym konsumentom i miłośnikom polskiego wina i winiarstwa www.enoakademia.pl
  2. Dane teleadresowe w spisie winnic w wersji papierowej i PDF służącej nam jako oferta skierowana do HORECA i dystrybutorów.
  3. Raz na kwartał krótki wywiad opublikowany na portalach partnerskich o dowolnej sugerowanej przez Was tematyce z lokowaniem Waszych produktów.
  4. Raz w roku ocena Waszych wszystkich win z komentarzem i oceną specjalistów wraz z publikacją wszystkich lub wybranych ocen win na Wasze życzenie na portalach partnerskich oraz w wersji papierowej.
  5. Wstęp bezpłatnie lub z dużym rabatem, na organizowane przez nas szkolenia, degustacje i konkursy.
  6. Bezpłatna informacja i zapowiedzi Waszych imprez zarówno na portalach jak i w wersji papierowej.
  7. Bezpłatna relacja z Waszych wydarzeń na podstawie przesłanych materiałów.

Umowa podpisywana jest na rok i płatna miesięcznie. Oferta promocyjna wyłącznie dla osób, które podpiszą z nami partnerską umowę współpracy do końca czerwca. Kwota takiej współpracy to stała, partnerska opłata w wysokości 3 butelek wina – 150 zł netto.

Oferta dla stowarzyszeń winiarskich

  1. Raz na kwartał publikację wywiadu z przedstawicielem stowarzyszenia na dowolny sugerowany temat w wersji papierowej magazynu.
  2. Umieszczenie wizytówki i logotypu stowarzyszenia na portalu w zakładce partnerzy.
  3. Raz w miesiącu wywiad, lub publikacja nadesłanych materiałów na portalach www.magazynwiniarski.pl , www.ikc.pl (Ilustrowany Kurier Codzienny, nasz nowy partner), portalu szkoleniowym www.wszystkoowinie.pl oraz nowopowstającym portalu dla konsumentów www.enoakademia.pl .
  4. Objęcie patronatem medialnym wszystkich imprez organizowanych przez stowarzyszenie.
  5. Wstęp na organizowane przez nas szkolenia, degustacje i konkursy, bezpłatnie lub z dużym rabatem.

Umowa podpisywana jest na rok i płatna miesięcznie. Oferta promocyjna wyłącznie dla stowarzyszeń, które podpiszą z nami partnerską umowę współpracy do końca czerwca. Wydatek za wszystkie te korzyści jakie daje współpraca z Magazynem Winiarskim to kwota 500 zł/ netto.

Chętnie wyjdziemy naprzeciw także innym Waszym potrzebom i oczekiwaniom.

To bardzo atrakcyjne usługi jak i świetne narzędzie do pozycjonowania Waszej marki i strony internetowej. Portal i wersja papierowa będzie mocno rozbudowywana i kierowana także do HORECA.

Macie inne pomysły i potrzeby? Dajcie znać! Łącząc siły wypromujemy polskie winiarstwo, bo jest tego warte!

Fot. ilustracyjne pixabay.com

Poprzedni wpis

Magazyn Winiarski z dostawą do domu

Następny wpis

Międzynarodowy Festiwal Wina w Tuchowie nie odbędzie się