Wystarczyły jedynie 4 dni, aby prawie 100 tys. osób dowiedziało się o polskim winie

Blisko 50 tysięcy wyświetleń live’ów, ponad 400 udostępnień filmów na Facebooku oraz zasięg, który wyniósł prawie 100 tysięcy odbiorców – Festiwal Polskie Wino online, pierwsza taka wirtualna inicjatywa w naszym kraju, okazał się ogromnym sukcesem, pokazując jednocześnie, że Polacy chcą wiedzieć więcej na temat polskiego wina. Festiwal przez 4 dni odbywał się na Facebooku winnicy Dwór Sanna.

Odwiedziny w 12 winnicach z całej Polski, rozmowy na temat łączenia polskiego wina oraz dyskusje z najlepszymi polskimi sommelierami i dziennikarzami – Festiwal Polskie Wino online to były 4 dni intensywnych spotkań na żywo. Winiarze, tacy jak Karol Nizio z Dworu Sanna, Nestor Kościański z Winnicy Moderna czy Anna Nowakowska z Winnicy Gródek, zdradzali sekrety swojej pracy, pokazywali, jak wyglądają ich winnice, a także odpowiadali na pytania o swoje wina. Sommelierzy potwierdzili, że polskie wina pija się zarówno w restauracjach w Polsce, jak i zagranicą oraz że zdecydowanie częściej niż jeszcze dwa lata temu serwują polskie wina swoim gościom.

Łącznie odbyło się 20 live’ów, każde spotkanie wzbudzało ogromne emocje, pojawiały się dziesiątki pytań, na które paneliści starali się na bieżąco odpowiadać. W ciągu 4 dni blisko 100 tys. osób dowiedziało się, że polskie wino idealnie łączy się z jedzeniem, że hipsterzy uwielbiają wina z polskich winnic oraz że w naszym kraju produkuje się również bardzo dobrej jakości wina musujące.

– Podczas Festiwalu Polskie Wino online mieliśmy niepowtarzalną okazję lepiej poznać polskie wino i winnice. W sumie statystyki pokazują, że dotarliśmy do ogromnej liczby osób. W tym trudnym dla wszystkich okresie trzeba zmieniać sposoby informowania o polskim winie, dlatego cieszymy się, że pierwsza edycja Festiwalu okazała się tak dużym sukcesem – mówi Karol Nizio, właściciel winnicy Dwór Sanna, organizator Festiwalu.

– Ze wszystkich spotkań płynie w zasadzie jeden wniosek – o ogromnej roli promocji i bezpośredniego dotarcia do odbiorcy. Cieszymy się, że Festiwal spełnił tę rolę. I nie zamierzamy poprzestać na tym wydarzeniu. Na pewno wkrótce zaprosimy wszystkich miłośników polskiego wina na kolejne spotkania na żywo – zapraszamy na profil Festiwal Polskie Wino – dodaje Katarzyna Grabowska, organizatorka Festiwalu.

Rozmowy oraz spotkania odbywające się w ramach pierwszej edycji Festiwalu Polskie Wino online można cały czas całkowicie za darmo obejrzeć na wydarzeniu na Facebooku (www.facebook.com/events/568221363815901/), na profilu organizatora winnicy Dwór Sanna (www.facebook.com/dworsanna/) oraz na specjalnym fanpage’u Festiwal Polskie Wino (www.facebook.com/festiwalpolskiewino/).

Źródło: festiwalposkiewino

Poprzedni wpis

Festiwal Polskie Wino online - program

Następny wpis

Magazyn Winiarski z dostawą do domu